Wat je gaat doen
Ondersteunen van het Management Team en de Salesmanagers met het agendabeheer (inplannen en beheren van afspraken), voorbereiden van vergaderingen, presentaties en offertes van klanten en financieel -administratieve handelingen. Met die laatste bedoelen we activiteiten zoals facturen klaarzetten voor betaling (Moneybird) en het matchen van binnenkomende betalingen op facturen. Maar je bent ook (back-up) voor onze customer support, zowel telefonisch als online (Intercom). Daarnaast is het reilen en zeilen @the office jouw verantwoordelijkheid.
We zoeken iemand voor 20 tot 28 uur per week. Locatie Eindhoven.
Wat we doen
Jobport is de digitale partner en werk & loopbaan. Onze software wordt gebruikt door professionals die mensen ondersteunen bij het vinden van passend werk. Deze professionals werken onder andere bij re-integratiebedrijven, gemeenten of mobiliteitscentra van werkgevers. Samen met onze klanten ondersteunen we duizenden kandidaten per jaar bij hun loopbaanvragen.
Wat we vragen:
- Werk- en denkniveau: MBO of hoger.
- Flexibel/aanpassingsvermogen
- Betrokken bij klanten
- Communicatief vaardig; zowel naar klanten (klantgericht) als naar collega’s; zowel goed kunnen schrijven als spreken.
- Analytisch en doortastend
- Pro-actief
- Daadkrachtig
- Teamplayer
- Voorliefde voor goed werkende software (IT-minded)
Wat we bieden:
- Gezellige collega’s
- Een informele werksfeer
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken
- Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en initiatief
- Een marktconform salaris
- Na je contract van 7 maanden zijn wij voornemens je een vaste aanstelling aan te bieden.
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Flexibele werkuren
- Werk vanuit huis mogelijkheden
- Vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding
Wil je solliciteren? Dat kan via deze link. Wanneer we een goede match zien nemen we contact met je op. De vacature sluit op 20-12-2019.
Soort dienstverband: Parttime, Bepaalde tijd
Salaris: €2.300,00 tot €2.500,00 /maand