Wat je gaat doen

Ondersteunen van het Management Team en de Salesmanagers met het agendabeheer (inplannen en beheren van afspraken), voorbereiden van vergaderingen, presentaties en offertes van klanten en financieel -administratieve handelingen. Met die laatste bedoelen we activiteiten zoals facturen klaarzetten voor betaling (Moneybird) en het matchen van binnenkomende betalingen op facturen. Maar je bent ook (back-up) voor onze customer support, zowel telefonisch als online (Intercom). Daarnaast is het reilen en zeilen @the office jouw verantwoordelijkheid.

We zoeken iemand voor 20 tot 28 uur per week. Locatie Eindhoven.

Wat we doen

Jobport is de digitale partner en werk & loopbaan. Onze software wordt gebruikt door professionals die mensen ondersteunen bij het vinden van passend werk. Deze professionals werken onder andere bij re-integratiebedrijven, gemeenten of mobiliteitscentra van werkgevers. Samen met onze klanten ondersteunen we duizenden kandidaten per jaar bij hun loopbaanvragen.

Wat we vragen:

  • Werk- en denkniveau: MBO of hoger.
  • Flexibel/aanpassingsvermogen
  • Betrokken bij klanten
  • Communicatief vaardig; zowel naar klanten (klantgericht) als naar collega’s; zowel goed kunnen schrijven als spreken.
  • Analytisch en doortastend
  • Pro-actief
  • Daadkrachtig
  • Teamplayer
  • Voorliefde voor goed werkende software (IT-minded)

Wat we bieden:

  • Gezellige collega’s
  • Een informele werksfeer
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken
  • Veel ruimte voor eigen ontwikkeling en initiatief
  • Een marktconform salaris
  • Na je contract van 7 maanden zijn wij voornemens je een vaste aanstelling aan te bieden.

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Flexibele werkuren
  • Werk vanuit huis mogelijkheden
  • Vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding

Wil je solliciteren? Dat kan via deze link. Wanneer we een goede match zien nemen we contact met je op. De vacature sluit op 20-12-2019.

Soort dienstverband: Parttime, Bepaalde tijd

Salaris: €2.300,00 tot €2.500,00 /maand